Wednesday, August 26, 2009

UNTUK AHLI ECOSWAY KUMPULAN SAYA

PENGUMUMAN HEBAT: PROMOSI 1

Saya sangat bersyukur ke hadrat Illahi kerana dalam tempoh tidak sampai 2 bulan dari tarikh saya benar2 aktif dengan ecosway ni, sudah ada hampir 20 orang yang mendaftar di dalam kumpulan saya. Sebagai penghargaan untuk mereka saya ingin memberi peluang kepada mereka iaitu memenangi:

Penginapan PERCUMA

i) 3 hari 2 malam di Swiss Garden Spa & Resort Kuantan/Swiss Garden Golf Resort and Spa Damai Laut, Lumut bernilai RM500 (5*)
ii) 2 hari 1 malam di Swiss Garden Spa & Resort Kuantan/Swiss Garden Golf Resort and Spa Damai Laut, Lumut bernilai RM250 (5*)

Sebagai tanda penghargaan untuk semua ahli kumpulan ecosway yang tersenarai di dalam kumpulan saya, anda peluang untuk memenangi penginapan secara PERCUMA (tidak termasuk kos makan/minum) di mana-mana satu destinasi pilihan anda seperti di atas sekiranya berjaya membuat tajaan BO (business owner) paling ramai sepanjang tempoh promosi ini dijalankan iaitu bermula dari 1 September 2009 hingga 31 Disember 2009 (4 bulan).

2. Minimum jumlah BO yang perlu anda taja dalam tempoh 4 bulan tersebut untuk melayakkan anda terpilih bagi mendapat penginapan ini adalah 3 orang dan setiap daripada mereka perlu membuat belian produk istimewa sekurang-kurangnya 100ev dalam tempoh tersebut.

3. Anda juga perlu mengekalkan minimum 15eV bagi keempat-empat bulan tersebut (September, Oktober, November dan Disember) bagi melayakkan anda untuk terpilih.

· Anda yang terpilih akan dihubungi 2 minggu dari tarikh promosi ini berakhir.
· Promosi ini juga tidak ada kena mengena dengan syarikat ecosway dan merupakan inisiatif saya sendiri untuk ahli-ahli kumpulan yang berdaftar dengan saya.
· Nama mereka yang berjaya termasuk BO ID akan diberitahu kepada semua ahli ecosway kumpulan.
· Hadiah tidak boleh ditukar kepada wang tunai.
· Tarikh penginapan adalah mengikut kesesuaian masa pemenang.
· Satu bilik penginapan untuk 2 orang dewasa.
· Sekiranya terdapat 2 atau lebih mereka yang terpilih, keputusan adalah berdasarkan BO yang paling cepat mencapai sasaran.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya di talian 0142307034.

Ini merupakan PROMOSI 1, banyak lagi PROMOSI-PROMOSI yang akan saya lakukan untuk mereka yang mendaftar dengan saya. Hubungi: 0142307034 sekiranya anda berminat memiliki kedai ecosway anda sendiri dan berpeluang memenangi penginapan2 PERCUMA sebagai bonus dari saya untuk anda yang rajin berusaha.

2 comments:

  1. salam awi..
    wah bagus la awak ni...siap bagi promosi tuuuu...tahniah..

    ReplyDelete
  2. Salam kembali,

    Kekdg sy x sempat pun nk guna penginapan percuma yg sy ada setiap tahun. So, drp membazir x digunakan lebih baik sy beri pd ahli2 kumpulan sebagai inisiatif utk memajukan diri mereka sendiri. TQ

    ReplyDelete