Thursday, August 13, 2009

Lagi bakal pemilik kedai ecosway...kini di Johor Baru

Alhamdullilah semakin bertambah minat individu2 bumiputera dalam usaha untuk memantapkan perkembangan perniagaan ini dan kini telah sampai ke sempadan Selat Tebrau. Pasti ada suatu keistimewaan sehingga mereka begitu bersemangat untuk sama2 membangun dengan ecosway. Sebabnya:

a) Kos renovation kedai akan DITANGGUNG sepenuhnya oleh syarikat dan terdapat kos renovation kedai ecosway yang mencecah RM250K.



b) Tidak perlu memikirkan untuk bayaran sewa kedai yang boleh mencecah ribuah malah pulu ribuan ringgit seperti di Berjay Times Squares sebab semuanya DITANGGUNG oleh syarikat.
c)Bayaran bil elektrik juga DITANGGUNG oleh syarikat jadi tidak perlu gusar memikirkan kos elektrik yang boleh mencecah angka ribuan ringgit sebulan.



d) Hanya bil telefon dan air yang perlu ditanggung oleh pemilik perniagaan. tetapi kiranya semua rangkaian anda menggunakan Umobile...semua panggilan ke Umobile adalah percuma.
d) Anda layak memiliki kad kredit/debit Ambank yang bukan calang2 tapi kad Platinum. Biasanya kad Platinum utk mereka yg bergaji RM100,000 setahun tapi dgn ecosway..w/pun gaji anda cuma RM30,000 setahun anda sudah layak memiliki kad ini.
Dan byk lagi. Utk keterangan lanjut hubungi 0142307034 atau email azwie2003@yahoo.com bagi menetapkan temujanji anda.

No comments:

Post a Comment