Sunday, August 9, 2009

Sambungan Berkaitan Kedai Ecosway

Mungkin ada yang ragu2 ttg perkara ini sebab mereka tidak mendapat maklumat sebenarnya dari syarikat. Malah tidak dinafikan byk stokis2 cosway di luar sana yang amat susah berkongsi peluang ni sebab mereka nak untung sendiri. Kongsi2 la kawan kita bukan hidup nak menunggak dunia. Apa salahnya kita mengikut perumpamaan Yang Besar Sama Dilapah..., Yang Kecil Sama Dicicah. Semua rezeki tu tuhan Allah yang bagi maaa.......kalau Dia nak tarik, anytime boleh berlaku.


Saya bukan cakap ni secara sembrono tapi itulah kenyataannya. Semua ini berlaku di depan mata sebab bila kita tanya...dia macam layan tak layan lepas tu kata tak tahu...bila saya semakin ligat berkata-kata..dia mula gabra tak tahu nak beri alasan...bila saya semakin banyak mempersoalkan macam2 benda dia mula merendah diri dan start mengukur di baju sendiri seterusnya berlembut hati dan mula menjadi friendly. Ada pulak kes...siap suruh masuk dgn dia kalau mahu maklumat lanjut. Macam tu lah perangai manusia yang memang susah nak dimengertikan.
Aku nak berkongsi dgn semua ttg Spirullina Cosway. Gambar spt attachment tu. Sebenarnya aku mmg dh lama ambil ubat anti-hipertensive (w/pun cuma high normal je BP aku) sbb biasanya penyakit ni adalah keturunan. So, kalau ada sedara mara kita terkena tu...bersiap siagalah kita..sooner or later we will get it. Nak dijadikan cerita, aku terlupa nak ambil ubat ni selama 3 hari sebab ubat ni tertinggal kt ofis. Aku ingatkan BP aku akan naik kalau tak ada ubat ini.....alih2 still under control malah readingnya lebih baik dari selalu iaitu 125/70 dan 120/75. Entahlah aku tak pasti sebab aku mengamalkan spirullina ni ke atau ada sebab2 lain tapi yg pasti mmg sejak seminggu sebelum tu aku dh start makan berbiji biji ubat ini sehari.




Yang baiknya ttg cosway punya spirullina sebab mengandungi phytonutrients yang sangat tinggi dan bermutu (carotenoids, xantofil, phycocyanin dan klorofil). Ianya sangat sesuai utk anak2 yang tak suka makan sayur-sayuran. Ianya merupakan satu2nya produk bermutu spirullina yang mendapat pengiktirafan dari USP (United States Pharmacopoeia- certification) (jaminan kualiti yang paling tinggi tarafnya), sebab setiap tablet adalah sama dari segi kandungan khasiatnya. Produk ni juga mendapat pengiktirafan halal dari JAKIM dan IFANCA, mematuhi kesemua Garis Panduan Keselamatan Makanan USFDA, JHFA, dan Piawaian Makanan Kesihatan Eropah, telah diuji BEBAS dari mikrosistin (toksin alga yang lazim) dan BMAA (wujud dalam spirullina bermutu rendah). Mempunya khasiat menguatkan sistem ketahan badan, mengekalkan kesihatan jantung dan menurunkan kolesterol, melancarkan sistem penghadaman, melindungi badan dari anemia, mengawalatur berat badan, menggalakkan proses detoksifikasi semulajadi badan dsb.

Kenapa tidak mencuba...dengan kuasa Allah mungkin masalah kesihatan anda dapat diatasi dengan kebaikan spirullina ini. Utk keterangan lanjut ttg peluang perniagaan ecosway dan ingin memiliki kedai anda sendiri dgn modal hanya RM10K atau pun semta2 ingin mendapatkan spirullina ini (harga RM28/120 tablets atau RM65/300 tablets) boleh menghubungi saya at: 0142307034 atau email: azwie2003@yahoo.com. Salam




Spirulina's All-Around Health Benefits


•Strengthens the immune system •Maintains cardiovascular health & lowers cholesterol


• Improves gastrointestinal & digestive health •Protects against anaemia• Helps weight control


• Promotes healthy, vibrant skin • Enhances natural cleansing & detoxification


2 comments:

  1. mmg bagus la sprulina cosway ni..cara buat dia pun guna saluran paip bukan kolam yg terdedah...so,mmg dijamin bersih dari bhn tercemar...
    wah...sudah dpt org JB ker??
    pantas sungguh...good luck!!sama2 lah kita bantu bumiputera...:)

    ReplyDelete
  2. 10Q. Dlm grp yg sy sponsor sendiri dh ada 4 orang JB (kiranya tmpt ke-2 slps Perak yg ada 6 org). Semoga sama2 berjaya membuka kedai impian. InsyaAllah

    ReplyDelete