Tuesday, August 11, 2009

Menghadiri Kursus ProdukEcosway di HQ Cosway

Kursus bermula jam 9.30 pagi...memang ramai orang mengikuti kursus kali ni sampai terpaksa tambah kerusi. Taklimat diberikan mengikut sesi2 tertentu dan aspek2 diberi penerangan berkaitan produk2 kesihatan dan penjagaan wajah. Mmg menarik mengikuti kursus ini dan ianya amat berguna utk disampaikan kepada downline2 nanti bagi kebaikan mereka sebelum menghadiri temuduga dan seterusnya menjalani latihan bagi memiliki kedai mereka sendiri.

Sering kali aku ingatkan bagi mereka diluar sana agar memilih upline yg betul2 mampu membimbing mereka bukan setakat mendaftarkan nama mereka dan selepas itu hilang. Kenapa aku katakan demikian? Kerana upline sepatutnya meberitahu downline meraka produk2 yg akan ditanya semasa interview nanti dan bukan semata-mata mengharapkan downline mengetahui semuanya sendiri. Sbb tu aku tekankan tolong join group aku supaya anda diberi bimbingan sehingga berjaya. Call/SMS 0142307034 utk keterangan lanjut. Esok aku nk ke Johor sbb ada 4 orang prospek menunggu di sana. Jumpa lagi dgn update terkini

No comments:

Post a Comment